Utedag och Knut är död.

Idag ska vi vara ute hela dagen.
Det är förskolansdag i dag så vi har lite
aktiviteter planerade.
Dessutom så har vi vetenskapsvecka på min förskola.
Barnen blir indelade i grupper och gör olika experiment.
Sedan äter vi lunch ute.
Det är mulet och bara 8ºC så det gäller att klä på sig ordentligt.
I kväll ska jag packa, vi åker till husvagnen i morgon när jag stängt.
Ludde vill följa med i helgen.
Hoppas vi kan få det mysigt även fast det inte kommer att vara lika varmt som förra helgen.
Vi ska köpa en hylla och en ugn till förtältet.
Det finns en ugn på RUSTA med två plattor på, men det är slut och kommer inte förrän i slutet av maj.
Vi vill också köpa två Baden baden plus ett vindskydd.
Köpa, köpa, köpa....
Det kommer att bli bra när allt är klart.
Nu ska jag läsa lite nättidning inna jag ska väcka Knut som är DÖD!
Han var på studentskiva i natt, den andra den här veckan.
Ja ja....man är bara ung en gång.
Jag skulle aldrig palla att festa och sedan gå till jobbet.




Kommentarer
Postat av: Lena

Jag vill också köpa, köpa. Synd bara att allt kostar pengar!

2008-05-15 @ 08:04:23
Postat av: Anita

Nils har inte varit på en enda studentfest ännu - jag fattar ingenting!

2008-05-15 @ 08:12:57
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Lena

Inte Amanda heller! Men allt sånt där tycker hon är trist, vill helst bara vara hemma med sin Martin. Hoppas att hon inte ångrar sig senare.

2008-05-15 @ 18:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0