En sann historia

Min moster har en favorithistoria som
hon brukar berätta för alla hon känner.
Den utspelade sig i hennes sommarstuga straxt utanför
Sundsvalll en sommardag för så där en 14-15 år sedan.
Jag och min familj är där och hälsar på en vacker sommardag.
Knut och Calle har gått ner till stranden för att kasta "Plupp" men de kommer snart
upp till huset igen och då utspelar sig detta:

Calle gråter högt.

Moster: 
-Men Calle varför gråter du?
Calle: 
- Knutte fes!
Moster:  -
Men det var väl inte så farligt.
Calle: 
-Men mamma har sagt att vi inte får fisa!!
Knutte: 
- Nähä, mamma har sagt att vi inte får fisa så att det hörs.
Calle:  -
DU FES SÅ DET HÖÖRDES!!!!

Hahaha......jag undrar när jag någonsin förbjöd dem att fisa?

Kommentarer
Postat av: Anita

Hahahahahaha! Jag älskar den historien - skrattar på mig var gång jag hör den! :O)

2008-11-29 @ 15:25:08
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Marina

Mina grabbar är uppfostrade med "flickor fiser aldrig"...som jag sa och fortfarande säger varje gång de eller deras far lägger av en brakare..;o)

2008-11-29 @ 17:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0