Grrr!!

Kom hem efter tre timmars kvällsmöte.
Vi hann inte åka på IKEA, det var för många punkter 
på dagordningen.
Helt slut känner jag mig.
Jag var duktig som åt en jättegod och nyttig sallad på jobbet.
Så kom jag hem och hittade en CHOKLADKAKA i
kylskåpet.
Jävla Jonny.
Jag som har promenerat och ätit nyttigt hela veckan.
Så ramla dit på en bit choklad i alla fall
Ja ja, shit hapends.
Nu ligger jag och irriterar mig på grannens
suroundsystem som han har vägg i vägg med
vårt sovrum
Det bara dånar här inne när jag vill ha tyst och lugnt.
Märks det att det är den där tiden på månaden eller?
Jag skulle kunna strypa någon just nu, lika bra att försöka
sova innan jag gör något dumt.
GRRRR!


Kommentarer
Postat av: Anita

Grrrr! Godnatt då!

And by the way - jag gick och lade mig halv ett igår natt och klev upp 05:30 i morse. Det var det som kändes tidigt! :O)

2008-11-13 @ 21:59:28
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anette

Igår trillade jag dit på att inte ha ätit ordentlig mat under dagen det belv en muffins två singoalla samt en jättelik saffransbulle...suck..det här går ju jäättebraaa..



Kram

2008-11-14 @ 08:25:45
Postat av: Nina

I morgon är en ny dag..

2008-11-15 @ 07:17:09
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0