Hösten känns låååååång...

Här var det lite kallt igår.
Kanske 1 eller 2 minus, men idag är allt
tillbaks till det normala igen.
D.V.S 4ºC och regn.
Vi har haft höst i 4 månader här i Uppsala känns
det som.
Augusti, September, Oktober och November.
Det börjar kännas lite enervrerande nu.
Den här veckan har jag sovmorgon till kl 10 varje morgon.
Jag åker in på jobbet med Jonny, sedan går jag
från hans jobb till mitt.
Det tar ca ½ timme.
En skön promenad om det kunde vara kallt och sol istället för
varmt och regn.
Usch!
Märks det att jag är less??
Ha en bra tisdag ni andra som det inte pissar på varje dag.



Kommentarer
Postat av: Anita

En bra dag till dej med....trots allt regnande! :O)

2008-11-18 @ 08:31:23
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0