Kaffe

Tänk så gott det är med en kopp kaffe på morgonen.
Men det är ju inte så nyttigt att starta morgonen med kaffe
Så jag tänkte kanske börja med te på morgonen, så kan jag ta
mitt kaffe på jobbet sedan.
Undrans om jag klarar det?
Vara utan mitt kära morgonkaffe?
Ska prova i dag, eller kanske i morgon.
Jonny har säkert reda kokat en kopp till mig med.
Det vore ju inte sjysst av mig.
Nä, jag gör det i morgon.
Mmmm, känner hur det luktar kaffe ända hit opp.
Så var det Onsdag då kära vänner.
Swoosch!!.....eller?

Hej baberiba!!!


Kommentarer
Postat av: Anita

Kaffe eller te...samma gifter! Om du inte dricker ekologisk ört te eller koffeinfritt kaffe. :o/

2008-11-26 @ 08:22:49
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0