Matsedel

10 dagar har jag bestämt vad viska äta.
Hoppas att det faller hela familjen i smaken.
Jag kommer inte att laga i den ordning som det står och
jag börjar på lördag.
  1. Vegetarisk tacos
  2. Sweet coconut chicken med nudlar
  3. Köttfärssås med grönsaker och fullkornsspagetti.
  4. Pepparsoppa med ris och bröd
  5. Laxfile med bulgur
  6. Lövbiff med klyftpotatis, rostade grönsaker och varm vitlökssås.
  7. Köttfärsbiffar med dijonsenap och franska örter och pressad potatis.
  8. Hemgjord mozzarellapizza med fullkornsbotten.
  9. Fiskgratäng med krossade tomater och 4% matgrädde, potatis.
  10. Tomatsoppa med vit fullkornspasta.

Kommentarer
Postat av: Anita

Guuud vad Gott! Jag knycker några recept på studs!

2008-11-06 @ 23:29:20
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0