Ont, det gör ont...

Mitt knä dunkar och värker som aldrig förr
och jag kan knappt gå.
Det började i går morse och jag kunde för mitt liv inte
förstå varför.
I natt har jag knappt sovit pga mitt förbannade knä.
NU kom jag på varför, jag har ju slut på DIKLOFENAK
mina små antiinflammatoriska tabletter.
Jag har ju inte käkat dem på¨nästan två dagar.
Lite bra att få reda på¨att det är så här dålig jag
blir om jag inte äter dem.
Utan dem kan jag alltså inte existera.
Undrar om det finns ett öppet apotek idag?
Känner mig som en knarkare.
Jag måste ha mina tabletter NU NUUUU!!

Kommentarer
Postat av: Anita

Meeen...det är klart att du skall äta dina tabletter! :O/

2008-11-23 @ 10:53:00
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0