Stå i kö

Alla ska duscha samtidigt.
Vi har tre duschar och alla är upptagna.
Typiskt.
Vi har suttit och slöat i två timmar.
Jag har gjort naglar och strukit på Hello Kitty-märken
på min tygväska.
Målat mina naglar svarta och druckit två glas vin.
Precis när jag bestämde mig för att hoppa i duschen så
bestämde sig alla andra för samma sak.
Alltså blev det kö.
9 pers och tre duschar.
KÖ!
Snart börjar festen.
Jag är faktiskt lite nervös.Tänk om jag köpt för lite mat?
Tänk om inte spriten räcker?
Tänk om folk får tråkigt?
Givetvis så återkommer jag med bilder.
I morgon kanske.
Ha en skön lördagkväll, det ska inte jag ha.
Men roligt hoppas jag på att få.


Kommentarer
Postat av: Nina

Lite räcker och mycket går åt! Det sa alltid min mormor :o)

2008-11-02 @ 09:04:15
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Anita

Det blev en JÄTTE rolig fest, med JÄTTE god och JÄTTE mycket mat! Pelle har JÄTTE ont i skallen, inte jag! :O)

2008-11-02 @ 10:12:38
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0