Utmaning

Jag har blivit utmanad av Linda.

1.Är du nöjd med ditt namn eller önskar annat?
Jag är nöjd med mitt namn, men det har jag inte alltid varit. Som barn ville jag heta Susanne.

2. Saknar du något i ditt liv?
Mer pengar skulle sitta fint, fast jag är nog rätt nöjd med mitt liv.

3. Sommar eller vinter?
Sommar får jag nog lov att säga, men julen är ju mysig.

4. Vad var det första du la märke till hos din partner , som du föll för?
Snygg och proper kille med skitsnygga jeans.

5. Vilken är den bästa julklapp du fått?
Jag vet faktiskt inte, kanske min stereo som jag fick när jag var 16 år.

6. Påverkas du av media, och alla sk ideal?
Ja, absolut.

7. Vart i världen skulle du helst vilja leva?
I Italien tror jag men jag har ju aldrig varit där så jag kan ju inte veta.

8. Finns det något du ångrar att du gjort?
Ja, massor.Jag har sårat människor som jag inte velat såra.

9. Hur många barn vill du ha?
3 har jag ju och jag är för gammal att skaffa fler. Men jag hade nog velat haft fler egentligen.

10. Har du återkommande drömmar?
Ja, jag drömmer om ett spökhus som jag går upp på vinden i.
Det är fullt med fina gammla möbler och vackert inrett. Det ser lika ut varje gång men det spökar på vinden.
Huuuga, vad läskigt.

11. Om du fick äta en maträtt resten av detta år, vad skulle du välja då
Kycklingfilè med olika röror och sallad.

12. Märkes kläder eller inte?
Nä, inga märkeskläder, allt som är snyggt går bra.

13. Vart ska du/ni fira jul?
Bara familjen här hemma.

14.Har du ett nyårslöfte?
Nä, skulle väl vara att banta då, som alla andra år....hahahaha

15. Vad har du för planer för dagen?
Göra adventsfint och sedan gå på hårdrocksklubb i kväll.

Jag utmanar:

Jamlandspower
Ninast
Nikkinin

Kommentarer
Postat av: Marina

Ha ha...fastnade vid ditt svar på första frågan. Gissa vad jag ville heta när jag va liten...Susanne.;o) Men eftersom jag inte fick det så hette a l l a min dockor det.

2008-11-29 @ 15:21:03
Postat av: Maggan

Till Marina: Hahahaha....mina med.

2008-11-29 @ 15:27:06
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anita

Tackar för att jag blev utmanad! Kul tycker jag! :O)

Du hade oxå en låtsaskompis som hette Susanne, jäklar om man satte sig på en stol där Susanne satt - ett jäkla liv blev det då! Hahahaha!

2008-11-29 @ 15:29:26
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0