Vad det känns härligt med fredag!!

T.G.I.F
I dag slutar jag kl 11.15.
jag ska åka på Martina och köpa lite smått och gott
till i kväll.
Handla min matsedel på ICA och gå på Bolaget.
Kl 16 ska jag hämta Knutte i Bälinge och sedan ska jag hämta
Jonny på jobbet samt min middagsgäst.
Däremellan ska jag hinna plocka och göra fint här hemma.
Hoppas jag hinner med min promenad också, fast det blir
bra att vila idag, jag har ont i min vänsterfot.
Nu ska jag gå ner och köra mina knäböj, ögonaböj!!
Ha en bra fredag!!

Kommentarer
Postat av: Anita

Stressa inte ihjäl dej med allt du ska göra idag, ha en bra fredag du med! :O)

2008-11-07 @ 06:39:10
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0