Äntligen måndag!!

Det betyder att det snart är fredag igen.
I dag ska jag storhandla efter jobbet.
Jippi!!....nooot.
Jag skulle ha åkt i går men jag orkade inte,
I gå ville man inte sticka ut näsan en gång.
I dag har ösregnet upphört.
Det ska bli soligt och lite blåsigt sa de på vädret.
Just nu är det kolsvart ute.
Det har gått fort, bara förra måndan så var det inte så här
mörkt nu.
(Vilkenkonstig mening det blev)
Nu ska jag duscha och äta frukost.
Måste skynda mig, jag låg och drog mig för länge i dag.
Ha en härlig och inspirerande dag så "ses" vi i em.

Kommentarer
Postat av: Anita

Puss på dej och ha en bra dag! <3 <3 <3

2008-10-06 @ 09:10:19
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0