På väg till toa...

    ...städar jag.                     
                          När jag går genom vardagsrummet
                          vattnar jag blommorna, sopar undan i öppna spisen
                          viker ihop tidningarna.
                          På väg genom köket ger jag hunden mat, plockar
                          undan koppar, sätter på kaffet.
                          I hallen rättar jag till mattan, lägger vantarna i lådan.
                          I badrummet äntligen. Jag plockar ihop torra kläder,
                          byter handukar. Slår på tvättmaskinen och så sätter
                          jag mig på toaletten.
                          Medan jag sitter där torkar jag av golvet."

Kommentarer
Postat av: cinis

Känner igen mej...Suck

2008-10-24 @ 18:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0