Boooooring

Det är verkligen tråkigt att städa.
Nu har vi rensat ur hela klädkammaren.
Hela övervåningen är belamrad med påsar som ska
slängas, sparas och vet-inte-vad-vi-ska-göra-med.
På fm gjorde vi ett breake och åkte på RUSTA för att
handla lite bra-att-ha-grejer.
Det blev lite mer också, b la nya mattor i hallen.
Vi var in på Flugger färg och kollade på tapeter till
sovrummet också.
Faan, vad dyrt det är.
Vi ska ringa vår hyresvärd och kolla hur länge det är innan
vi kan få omtapetserat först innan vi kostar på det hela själv.
Så har jag hjälpt Knut att göra en västerbottenpaj och skjutsat
honom till Bälinge.
Nu har orken gått ur mig, men jag måste fortätta där uppe om jag ska
ha någonstans att sova i natt eftersom sängen är belammrad med kläder.
HATA!!
Men det blir bra när det blir klart.
Förhoppningsvis i morgon.



Kommentarer
Postat av: Anita

Drick lite ( eller mycket) vi9n så ska du se att det går undan! :O)

2008-09-06 @ 19:10:53
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Madde

Du är duktig du som fixar...

2008-09-06 @ 19:17:07
URL: http://nikkinin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0