Fattig...

...som en kyrkråtta.
Efter två timmar på IKEA så blir man det.
Jag handlade nya sängbord, matta, sänglampor, galgar
hängpryl till klädkammaren, lådor att ha väskor och skor i mm mm.
Nu ska jag upp och slå sönder garderoben så att jag kan göra fint
i mitt sovrum.
Det kan bara bli bättre.
Jag tar kort sen när jag är klar.
Hoppas att vi blir färdiga idag, allt tar mycket längre tid än
vad man tror.
Dessa bloggstunder hjälper ju inte till att göra saker och ting snabbare.
Men jag måste vila min trötta lekamen då och då.
Tjingeling.
Kom arbetslust och träng dig på.
Här skall du motstånd finna.


Kommentarer
Postat av: Anita

Heja Maggan!

2008-09-07 @ 17:18:24
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Lena

Va kul att få köpa nytt och göra fint. Jag vill också åka till Ikea och köpa.

2008-09-07 @ 19:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0