Idol och höst

Guuud, vad pinsamma de är.
Jag fattar inte att jag sitter och tittar.
Stackars ungdomar, som dumma vuxna
lurat att de är bra.
Så ställer de sig i tv och gör bort sig totalt.
Usch! vad pinsamt.

Hösten kommer med stormsteg nu.
Vi har visserligen ganska varmt fortfarande men
man märker blommor och träd att
hösten är här
Det känns som sagt både skönt
och lite sorgligt.
Meterologernas definition på höst är
när hela dygnets medeltemperatur ligger under 10º.
Så i går hade hösten nått straxt under
jämtland.
Nu ska jag surfa en stund innan sängen väntar.
Ha en skön kväll och en god natt.



Kommentarer
Postat av: Anita

Jäklar jag missade Idol!:O/

2008-09-03 @ 23:31:13
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0