Indiana Jones

Det bidde ingen kärleksfilm.
Det bidde Indiana Jones 2 och 3 istället.
Knutte har legat och snorat med mig i min säng
och kollat på film med morsan.
Calle cyklade vilse när han skulle hem från jobbet.
Ringde när han var halvvägs till Sävja.
Inte så lätt med stora städer alla gånger.
Typiskt Calle att inte riktigt veta vad han håller på med
Efter tredubbla doser med bricanyl så ligger jag här
lite darrig men nästan hostfri.
Det är det värsta när jag blir förkyld, att jag blir så dålig i
min astma.
Kan knappt andas.
Nu är jag pigg eftersom jag sov hela dagen nästan.
Tack alla ni som önskar mig krya på.
I morgon hoppas jag att jag har blivit lite bättre.
Vill inte vara sjuk i helgen.
God Natt



Kommentarer
Postat av: Anita

Buhu! Cinis säger att hon inte kan komma med till helgen, måste jobba! Buhuhuhu! Vad gör vi....? :O(

2008-09-15 @ 23:51:41
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0