Lördagmorgon, vilken lycka.

Vaknade för ett apr timmar sedan och trodde
det var vardagmorgon.
Undrar varför jag inte har ställt klockan, tänkte jag.
SÅ kom jag på!!
Det är lördagmorgon.
Det var så skönt att sjunka ännu längre ner
i madrassen och dra täcket ännu tätare runt mig och
bara somna om.
NU sk jag dricka kaffe, äta frukost, hänga tvätt och plocka lite
här hemma.
Sedan ska jag lösa melodikrysset göra mig iordning och dra på stan.
Härliga, härliga lördag som väntar på mig.
Hoppas att du också kan njuta idag och ta vara på dagen.


Kommentarer
Postat av: Anita

Godmorgon! Önskar dej en skön dag.:O)

2008-09-27 @ 09:48:49
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0