Money makes the world go around...

NU står jag inte ut längre!
Jag bara måste göra om här hemma.
Nya sängar, ut med garderoben.
Rensa klädkammaren.
Ut med tvättmaskinen och torktummlaren som
man snart kan ställa ut i Antikrundan.
Köksbordet är för stort.
Vi måste skaffa ett som är smalare och längre.
Det ligger grejer överallt.
Jag blir galen!

Ut med baren så att vi kan ställa dit ett snyggt skåp som rymmer
alla mina glas och mitt porslin.
Rensa i datarummet så att man kommer in där.
Köpa en ny datamöbel.
Köpa, köpa, köpa.
Tänk om man vore gjord av pengar.
Vilken lycka!


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag ska oxå "Feng Shuia" här hemma! Börjar med att slänga ut sen får jag se om jag vill ha in nåt annat eller inte. Klart att sängar blir ju svårt att klara sig utan! :O)

2008-09-01 @ 14:58:56
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Linda

NEEJJJJ!!! Vad som helst, men inte baren!!!

2008-09-01 @ 15:24:39
Postat av: Nina

Jag vill oxå ha lite pengar..... :o(

2008-09-01 @ 18:32:10
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0