Rise and shine


Jonny snarkade så förgjordat i natt så att
ingen vettig människa har kunnat sova.
Vi får nog skaffa skilda sovrum snart.
Han drar timmerstockar som kan väcka döda.
Kl 5 gav jag upp, då försökte jag inte somna om längre.
Då klev jag upp och satte på kaffet istället.
Mitt knä ser ut som en fotboll idag.
Det där med skogspromenad var nog inte så
bra idé
ändå.
Skönt i skogen, men promenerandet skulle jag ha skippat.
Fast det visste jag ju.
Borde ringa en läkare igen, men jag vet inte vad jag ska säga.
- Hej, jag heter Bengt å jag jobbar på en knappfabrik...
Näääää....seriously......jag har haft ont så länge nu att det börjar bli vant.
Men jobbigt är det...jo jo mänsan!
Ha en sjysst måndag alla glada så ses vi vid horisonten.





Kommentarer
Postat av: Roze

Låter jobbigt med knät..vet hur jobbigt det är att ha ont..

denna måndag kommer att ägnas åt förberedelser för morrondagens flykt från kylan..hehe..kl 05.05 lyfter vi om allt går som det ska..gillar egentligen inte att flyga men en stadig whiskey kl 7 kanske lindrar lite?

vi hörs när vi kommer hem då blir det fest med grekisk mat och goda drinkar !

hälsa snarkizgubben



Kram

2008-09-01 @ 07:28:58
Postat av: Anita

Ring en läkare - du måste kunna få hjälp med ditt onda knä. Snälla ring NU! :O/

2008-09-01 @ 08:17:59
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Gubben

Synd om dig nu!

2008-09-01 @ 11:46:35
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: cinis

Ja ring en läkare du behöver kanske vila ditt knä lite. kramis

2008-09-01 @ 13:01:02
Postat av: Nina

Jag vet precis hur du känner dej! Det värsta är att den bästa medicinen är att gå ner i vikt. Inte så jävla lätt jag vet! Och inge kul heller...

Det är vad min kropp skulle behöva iaf. jäla skiit faan..

2008-09-01 @ 13:53:49
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0