Sunday...

...bloody sunday, nothing moore to do.
Living just for dying.
Dying just for you.
I dag är det söndag då.
Jonny är vid Skaris och plockar upp båten.
Solen skiner från en molnfri himmel.
Jag och Knutte ska åka på RUSTA.
Han skulle kolla på grejer och jag ska köpa ett nytt
singstar.
De säljer ut dem för 199 kr.
Tror det får bli Rockbalads.
Sedan ska jag hem och dammsuga och sedan sjunga.
Nu ska jag gå ner och dricka kaffe och sedan ska jag göra
en smörgåstårta.
Jag blev så sugen på det när vi var och handlade i fredags.
Har inte ätit smörgåstårta på evigheter, så det ska bli gott.
En skön söndag önskar jag er.
(jag tar kort på tårtan när den är färdig)
Puss å kram
Skumbanan


Kommentarer
Postat av: Linda

vi ska oxå till rusta idag. Kanske ses där :-)

2008-09-28 @ 10:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0