Tjatig

Ja, jag vet att jag bara tjatar om hur trött jag är
och om hur ont jag har överallt.
Men ska livet bara handla om att orka jobba?
Ska man inte orka ha någon fritid också?
Jag har så ont när jag kommer från jobbet att
jag haltar in från bilen.
Nu sitter jag här och har värk i både högerhanden,
i vänsterfoten och i knät.
Ska det vara så?
Jag vill må bra och ha lite energi kvar när jag kommer från jobbet.
Inte bara lägga mig i sängen och glo med benet i högläge.
( Nej!! jag har inte varit hos doktorn)
Nu ska jag lägga mig i sängen och glo på sjukhuset, det
är ju ett passande program för en gammal sjukling som jag.


Kommentarer
Postat av: Madde

Hmm...jag känner igen det där med att bara klaga över värk....:( Fan va gamla vi börjar bli....;)

2008-09-09 @ 20:09:10
URL: http://nikkinin.blogg.se/
Postat av: cinis

Av någon anledning så har du gett mej massor av energi..kommit på så himla bra inrednings ideér.ÅÅÅÅÅ de ska va paljetter gult å asien en vägg bakom sängen en skiva man målar snyggt den ska ha glas pärlor i olika storkedar som mönster eller stjärnhimmel eller, eller, Ja vi får se med min förvirrade hjärna. men mys faktor år hög

2008-09-09 @ 22:24:13
Postat av: cinis

skicka ut all el, tänd ljus å finn frid. De har jag hör men inte provat ennu..Datafan står ju här å de finns liksom ingen annan stans som inte leder till slagsmål och hårda konflikter..vi bor trångt..suck vi skulle behöva 3 st datorer för husfridens skull.. Å lite mer Doft klumpar från Anita(klumparn kommer från ljuspartyn)kram sov sött

2008-09-09 @ 22:31:03
Postat av: Maggan

MIn dator står i sovrummet bara ibland. Den är ju flyttbar så att säga. Inga konflikter kring den inte. Tycker det är skönt att ha hittat en plats för den så att den slipper stå ivägen på köksbordet. Kul att du funnit inspiration Cina, det kommer säkert att bli jättefint.

2008-09-10 @ 06:46:30
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Nina

Jag behöver vinna en miljon eller sju. Min kropp och själ skulle behöva jobba lite mindre utan att familjen behöver svälta för det.

2008-09-10 @ 09:47:24
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0