Ärenden

Nu ska jag ge mig ut på lite ärenden.
Handla är ett måste.
I morse hade jag Luddes laktosfria mjölk i kaffet.
Kaffe ja, helt slut!
Det ekar i både kyl och frys.....eller ekar gör det väl inte direkt, men det är väldigt tomt där.
Skräp skall slängas på Spikgatan....eller nej....inte PÅ Spikgatan, men på sopstationen som ligger där.
Calle ska till doktorn med sin vaxpropp...elller nej... inte med vaxproppen, men med örat som den sitter i.
Jag skulle vilja kika in på Gina Tricot och se om de har nån fin, gul tunika till påsk.
Det har de säkert, men frågan är om de har någon i storleken 7 rum och kök??
Det måste inhandlas antihistamin till påsk om hela den här allergiska familjen skall kunna tillbringa 24 timmar med två hundar...eller alltså ite ENDAST med två hundar, utan med svärföräldrarna som äger två sånna djur.
Nu måste jag klä på mig, jag kan ju inte sitta här och blogga helt nakenfis....eller jo, det KAN jag ju ,men jag tror inte att ungarnas kompisar som är på G tycker att det är så hottigt!
Så jag säger väl Hej Svejs så länge då.

P.S Ni som inte röstat kan väl gå in på kategori ESC-09, här brevid och tycka till lite om årets bidrag.

Kommentarer
Postat av: JaanaBanana

Inte kul att vara sjukskriven, fast du verkar ju ha fullt upp ändå! Hoppas påsken blir bra!

2009-04-08 @ 18:10:23
URL: http://jaanabanana.blogg.se/
Postat av: Eivor

Hoppas att du får bli bättre, att inte andas riktigt det är ju gräsligt. Jag önskar hela familjen EN RIKTIGT GLAD PÅSK.......

2009-04-08 @ 18:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0