Fest...

...Igen!
På fredag är det fest på jobbet.
Vi blir bara 10 styckna men det blir nog skoj i allafall.
Vi brukar som sagt ha skoj tillsammans.
Jag slutar kl 13 då, så jag ska bara hem och fixa mig och sedan träffa Fia på stan för ett glas vin(eller två), innan vi åker till festen. (Oj, vilken lång mening)
I dag har jag haft möte, höll nästan på att svälta ihjäl innan jag kom hem och fick middag ;)
I morgon ska jag storhandla efter jobbet, kylskåpet är tomt igen.
Nu ska jag bara surfa runt en liten stund innan det är dags att sussa kudde.
Jonny kör en "raid" på WOW så han kommer man  inte att se röken av i kväll.


Kommentarer
Postat av: Anita

Det kan man inte tro.....att du höll på att svälta ihjäl menar jag! <3 ;o)

2009-04-22 @ 22:11:26
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0