Lekdax

Besvara dessa frågor enbart med låttitlarna från en och samma artist. Undvik att upprepa en låttitel (Det är svårare än man tror.)


Välj artist: Jag tog Thin Lizzy

Är du kvinna eller man?:     That woman´s gonna break your heart
Beskriv dig själv:     Warrior
Vad tycker du om dig själv?:     Fats
Beskriv var du bor för tillfället:    Toughest Street in Town
Om du kunde åka någonstans, var skulle du åka?:     Chinatown
Favoritfärdmedel:     Opium Trail
Din bästa vän är:     Jonny the fox
Din favoritfärg är:     Fools Gold
Hur är vädret?:     Thunder and Lightning
Favorittid på dagen:     The sun goes down
Om ditt liv var en tv-serie, vad skulle den då heta?:      Dancing in the moonlight
Vad är livet för dig?:     Do anything you want to
Det bästa rådet du kan ge?:    Don´t belive a word
Om du fick byta namn, vad skulle du heta då?:     Sarah
Favoritmat:        Whiskey in the jar
Dagens tanke:     Still in love with you
Hur skulle du vilja dö?:   Heart attack
Din själs nuvarande tillstånd:     Sugar blues
Felen du kan leva med:  Bad habbits
Ditt motto:      We will be strong

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra gjort, skulle jag aldrig klara av!

2009-04-17 @ 22:08:46
Postat av: cinis

Började nästan gråta..Alla dina titlar hörde jag låten i mitt huvud..brrr,,minns du Folkets hus?? vi va unga och livet lekte..NOSTALGI...

2009-04-17 @ 23:07:23
Postat av: ....grannkäringa te Anita

Nu har jag läst en Aftontidning och skulle vilja rösta på Armenien och Norge...Tack!

2009-04-18 @ 01:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0