Typiskt mig

Har ni tänkt på att tiden bara rusar fram på helgerna.
I dag tex så vaknade jag före kl 8 och kände att morgonen var ung.
Nu är den helt plötsligt snart halv 9 och då tycker jag att jag borde sätta fart med dagen.
Jag har som sagt så många tvångstankar när det gäller tider och hur länge man "får" sova att jag blir alldeles snurrig.
Jag har lite att göra idag men inget som tar hela dagen.
Jag ska upp på Gränby, plocka lite tvätt och disk och dammsuga.
Ikväll är vi bortbjudna, det ska bli trevligt.
Solen strålar utanför fönstret...det är härligt!
Man vaknar på morgonen av fågelsång, då känner man att sommaren snart är här.
Nu ska jag försöka ta det lugnt utan att få panik över att dagen rusar fram.
Steg 1:  sätt på kaffe!

Kommentarer
Postat av: Anita

Godmorgon min sköna böna! ;O)

2009-04-18 @ 10:43:45
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0