Upp & Hoppa!!!

Fyyyy, vad trött jag är idag!
Måndagmorgon eller??
Skyndade mig direkt in i duschen så att vaknade till lite snabbt.
Jonny har gjort kaffe.
Vad finns det mer som man kan göra för att piggna till.
En snabb promenad kanske, men det hinner jag inte.
Jaja, jag ska ju vara ute hela förmiddagen.
I dag ska jag till min tjockisdoktor:)  övers: Dietist.
Jag har inte gått ner ett hg sen sist tror jag.
Med tanke på all mat och alkohol som jag har tryckt i mig så får jag vara glad om jag inte har gått upp.
Det ordnar sig nog, det handlar ju om mig.
Jag ska ju inte göra Intrenationella provet i bantning.
Tror jag ska tvinga hit Knut på middag idag.
Jag har inte sett ungen sen påsk.
Hoppas att du också får en bra måndag och en fortsatt skön vecka.
Puss å kram, hela da´n!

Kommentarer
Postat av: Anita

Vad hände med era söndagmiddagar då???

2009-04-20 @ 06:41:01
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0