Valborgsmässoafton

I dag ska vi köra hela "kittet" med champagnefrukost, forsränning, sillunch, mösspåtagning och "spring-i-backen".
Kl 18.30 ikväll har vi bord på Flustret tullsammans med Simon och hans syster.
Nu måste jag sätta fart.
Det skall göras baguetter, kokas ägg och göras en pastasallad här.
Tror jag ska ta mig ett ett glas vin nu...hahaha.
Få dä!!

Grattis Syster Yster som fyller år i dag!!!!
Hurra! Hurra! Hurra! Hurraaaaaa!
25 år igen, det är helt otroligt, eller har jag vänt på siffrorna? ;0).
Presenten ligger här, den kommer med Nils på söndag.
Hoppas att du får en mysig födelsedag.
Kram.!!! hela dan.

Kommentarer
Postat av: Anita

Tackar för hälsningen! Kram till er med och hoppas att ni får en bra helg.:O)

2009-04-30 @ 10:20:52
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Barbro Binda

Önskar dig och familjen en fin valborg! Kram på rä! :-)

2009-04-30 @ 13:42:05
URL: http://barbrobinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0