Dunderförkyld

Ja, så är det.
Men inte kan jag vara hemma för det inte.
Nä, jag har ingen feber, så jag är ju relativt pigg ändå.
Det känns som om jag har en klump i halsen och jag är jättesnorig.
Blir det värre så går jag hem under dagen.
Men just nu från morgonen så är jag ensam.
Det är kurser hit och semestrar dit så någon måste vara på förskolan och hålla ställningarna.
Jag dör väl inte av lite snuva, men less blir jag.
Tre veckor hann jag arbeta innan det var kört.
Ja ja, jag hoppas att ni och jag får en trevlig måndag trotts allt.
Kram hela dan!!



Kommentarer
Postat av: Anita

Krya på dej och hoppas att du får en hyfsad dag trots allt! <3

2009-08-31 @ 07:18:56
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Marina

Tre olika förkylningssymptom = läkarbesök..! (Svininfluensavarning)

2009-08-31 @ 13:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0