Hemma i mitt lilla hem

Det är roligt att åka iväg men det är otroligt skönt att komma hem igen.
Resan hem gick bra fast jag var otroligt trött idag.
Jag har knappt sovit inatt.
Vet inte varför.
Det kan bli så när jag MÅSTE sova, då kan jag inte.
Mat har vi hemma också, så jag slapp att åka och handla det första jag gjorde.
Här i Uppsala är det hett som i h....ete som vanligt.
Bilens termometer visade 13ºC när vi lämnade Östersund och 27ºC när vi kom fram i Uppsala.
Nu skall jag göra Pasta Carbonara.
Ikväll ska jag bara slöa framför tv:n och somna tidigt.


Kommentarer
Postat av: Anita

Ha det så skönt nu då hemmavid! :O)

2009-08-03 @ 16:29:19
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0