Ingen rast och ingen ro

I morgon bär det av till Dalarna.
Sol på bryggan och grillfest på kvällen.
Det ska bli skoj att träffa "Gubben" och Ammi igen.
Det var nog i påskas sist tror jag.
Så idag är det fullt upp.
Jag måste fylla kylskåpet och städa här hemma innan jag åker i mogon, för i helgen kommer det tre ungdomar och skall bo här tilsammans med Knut.
Inte för att de går runt och kollar hur städat det är, men man vill ju att toaletter och sån´t skall kännas fräscht när det kommer två tjejer och skall bo.
Knut skall hjälpa mig att städa men man vet ju aldrig när han behagar att stiga opp.
I dag ska jag köpa jorgubbar och grädde, det har vi inte ätit på hela semester.
Nu skall jag iallafall köra igång perkulatorn, hoppas vid min gud att vi har kaffe.
Ha en skön.......eeee......Tisdag!!
Man blir lite dagavill så här på semestern.
Tjingeling.


Kommentarer
Postat av: Anita

Puss!

2009-08-04 @ 16:10:29
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0