Kallt eller varmt??

Vädret kan inte riktigt bestämma sig.
Igår var det kallt på morgonen också blev det varmt på dagen.
I morse var det också ganska kallt och grått men vid 9-tiden kom solen fram och nu är det hett igen.
Det skall tydligen vara varmt hela helgen nu.
Phu! Jag svettas.
Aldrig är man nöjd.
Här hemma ser det ut som tredje världskriget.
Jag vet inte om jag orkar grejja med någonting ikväll.
Jag är glad om jag orkar diska och hänga tvätten.
Mina ögon faller ihop av sig själva.
Sen har jag ischias i höger skinka, ont iknät och astma i dag.
Hahahaha....fy faan vad det låter deppigt.
Märks det att jag har börjat jobba igen?
Jag har inte klagat på ont i knät på hela semestern.
men jag är inte så deppad som det låter ibland.
I dag när jag promenerade e stund efter jobbet så kunde jag verkligen njuta av vädret och den vackra omgivningen.
Jag njuter av mitt liv som jag lever.
Jag försöker verkligen att ta tillvara de sköna stunderna.
Som idag tex på min lilla promenad efter jobbet.
En vacker solros på förskolans gård.


Jag på väg hem från jobbet.

Nu ska jag vila en lite stund, sedan skall jag diska och hänga tvätt.
Ha en skön torsdagkväll.

P.S De ringde precis från möbelaffären och meddelade att vår nya soffa har kommit.

Kommentarer
Postat av: Anita

Puss!

2009-08-20 @ 22:41:00
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0