Mina grannar...

...gör mig galen snart.
ALLA gäster som vi har haft här i sommar har sagt samma sak:
- Vilket jävla liv det är på era grannar!
JAG VET.
I natt skrek deras minsta så att jag vaknade.
I morse ringde deras väckarklocka men det var ingen som stängde av den.
Någon drar stolar över golvet frukost, lunch, middag.
Ungarna springer, hoppar och studsar bollar så att man knappt hör tv:n.
Jag vet väl att det är ett jäkla liv när man har småbarn men detta är något helt makalöst.
Usch! Vad jag låter som värsta grinkärringen, men detta har hållit på i flera år.
Jag börjar bli less nu.


Kommentarer
Postat av: Anita

Ja, det är inte alltid så lätt med grannar som hörs hela tiden.

2009-08-05 @ 15:42:51
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

Ta fram kvasten och banka tillbaka i taket :o) Det tycker jag!

2009-08-05 @ 21:09:00
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: cinis

Sur käring!!!fniss..min förra granne hade en lite som åkte på sin lilla gå bil typ 06.00 Men ja vet min granne e uppe på nätterna å sover på dagarna..Då klagar han på allt som låter.. Han skrev ett låååååångt brev..jag e vakt jobbar sent behöver sova, smäll inte i dörrarna å få tyst på hunden. hmmm

2009-08-07 @ 19:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0