Nähäpp...

Det blir inte alltid som man tänkt sig.
Knut flyttar ut den 1 september igen.
Det känns både bra och lite sorgligt.
Det hade varit roligt om han ville stanna hemma men det är klart att jag förstår att han vill bo själv.
Har man flyttat hemifrån en gång så vill man ju inte flytta hem till mamma igen
Jaha...det var det det.
Vi som tänkte börja måla och ha oss till helgen.
Nu kanske vi river väggen istället.
River väggen mellan våra rum så att jag jag och Jonny får ett gemensammt sovrum igen.
Då måste vi tapetsera om.
Vad skoj!
Nu måste jag genast surfa ut och kolla tapeter.

Kommentarer
Postat av: Anita

Var flyttar han nu då?? Kul för honom i alla fall....att han hittat nåt nytt!

2009-08-19 @ 07:06:35
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0