Nu ni...

...nu skall det bli snyggt i vardagsrummet.
Jag var på IKEA i går och köpte både bord, matta, tyg och väggdekoration.
(Jonny är nervös över att sätta något direkt på tapeten, men jag är modig jag )
Jag köpte ett nytt tyg att sätta bakom soffan också, ett grönt, lite retromönstrat.
(Jonny tycker att det är VÄLDIGT mycket 70-tal över det hela, men jag övertalade honom att det blir snyggt).
Så köpte jag en KNALLGRÖN matta.
(Jonny hade hoppats på att den skulle vara liiite mer åt det olivgröna hållet, men tji vad ha bedrog sig )
Nu ska jag sätta igång med förvandlingen, bilder kommer sen.
Här får ni bilder från igår.
Jag satte upp håret i hopp om att det skulle bli snyggt, men jag ser ut som Lilla My tycker jag.
(Vinet var Jättegott, PROVA DET!)


Lilla My

Jonny är nyklippt och snygg.



Kommentarer
Postat av: Marina

Vart tog inredningstorkan vägen..;o) Låter som om du har lyckats riktigt bra - ska bli spännande att få se!

2009-08-29 @ 14:02:20
Postat av: Lena

Vad gullig du är som lilla My, annars också förståss!

2009-08-29 @ 15:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0