Söndag kväll.

Knut väntar på gäster.
Det skall komma ett gäng killar och kolla på film ikväll.
Vi har nyss ätit en smaskig Chili Con Carne.
Jag ligger i sängen och känner mig kass.
Ont i halsen och huvudet.
Det känns som om jag har feber, jag har inte tid med sånna dumheter.
När vardagsrummet snart ockuperas av ungdomar så ska jag föreslå att jag och Jonny
ligger i min säng och kollar på film.
Jag fick Brokeback Mountain med en tidning för ett tag sedan.
Jag har sett den, men inte Jonny.
Jag tyckte den var jättebra.

Jag önskar er en skön kväll.
P.S Vi var aldrig på IKEA, vi åker dit i morgon istället.
Då medelar jag om jag kunde åka dit utan att köpa något ;0)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har inte sett den filmen! Har hört både bra och dåligt om den.

2009-08-30 @ 21:06:58
Postat av: Maggan

Det bidde ingen film ikväll. Vi får ta den en annan kväll. Som sagt, jag tyckte den var jättebra.

2009-08-30 @ 22:32:50
Postat av: Nina

Det går inte att åka på Ikea utan att köpa något..så är det bara..

2009-08-31 @ 09:27:12
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0