Tisdag

I dag har jag planering och en gympagrupp på fm.
Vi ska köra "Röris" från Friskis och Svettis.
Det brukar barnen tycka är roligt.
Jag tycker också att det är skoj men jag vet inte hur kul mitt knä tycker att det är.
Om en vecka flyttar Knut igen då.
Han ser fram emot att flytta till Rickomberga.
De är tre grabbar som skall dela på en femrummare, etagelägenhet.
Jag är lite avis faktiskt.
Fatta, vad skoj att dela lägehet med två polare.
Solen skiner från enklarblå himmel idag igen.
Jag undrar var den solen var när jag hade semester??
Ahhh.....vad det är gott med kaffe.
Nybryggt kaffe från min kaffemaskin.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har oxå haft sol idag, men nu kommer regnet. Det skall regna hela dagen imorgon!

2009-08-25 @ 16:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0