Tjuvlyssnat.se


Tåg från Gävle till Stockholm.
Två tjejer och en kille, alla ~20 och lite smått berusade, kliver på tåget.
Tjej 1: Det ser ut som du tänker på nåt.
Tjej 2: Jag fundrar bara lite.
Killen: På vaddå?
Tjej 2: Asså… Om man kan äta surströmming och spenat då kan man fan svälja…

Pendeltåg mot Märsta
Två killar ~30 sitter och diskuterar äktenskap.
Kille 1: Men man måste ju vara romantisk och grejer när man friar.
Kille 2: Ja fan, typ lägga ringen i en tårta… Så sätter hon den i halsen sen… (Han gör kvävningsljud och skrattar)
Kille 1: Nä, jag tänker bara lägga den i förhuden och säga "Tager du denna?"

Högdalens Bibliotek
Två äldre herrar är i samtal vid dagstidningarna.
Herr 1: Jag frågade min kvinna hur det gick hos gynekologen. "Jag har inte varit hos gynekologen", svarade hon. "Jag var på fotvård". Jaha, sa jag, jag tyckte du sa att du skulle på fittvård.

Kommentarer
Postat av: Anita

"Fittvård" - jo jag tackar! ;O) Hahahaha!

2009-08-24 @ 19:01:41
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0