Surrkuse

Jag är skittrött.
Man har väl inte vant sig med att stiga upp i ottan ännu.

Jag borde städa här hemma men jag orkar inte.
Vi har en hel del att göra den här månaden.
Knut flyttar hem  så nu måste det ske en rokad på rum igen.
Jag och Jonny måste upp och Calle och Knutte ska ner.
*suck*
På torsdag åker jag som sagt på två planeringsdagar och på fredag åker hela familjen till Dalarna på kräftskiva.

Nästa vecka kommer att bli "häcken full" så nästa helg kanske vi hinner möblera om.
Helgen efter det ska husvagnen plockas bort.
Vi har inte hunnit vara där någontig på hela Augusti.
Trist!
Vilken tur att man har haft 5 veckors semester så att jag är utvilad... ;0)
Sure!
Nu ska jag försöka plocka lite bland disk och kläder.
Kl 21.00 börjar en film som jag vill se.
"Stolthet och Fördom"

Det märks att man är tillbaks till vardagen igen.
Det gick fort.
SWOSCH!!!



Kommentarer
Postat av: Nina

Men! Ni har ju nyss tapetserat och grejat i Knuttes lägenhet. Ska han flytta hem igen?

2009-08-11 @ 19:57:25
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Maggan svarar

Nina: Mmmm :( det funkade inte.

2009-08-11 @ 20:17:56
Postat av: Anita

Vaa, ska han flytta hem igen - varför då??

2009-08-11 @ 21:09:02
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0