Var är solen?

Den frågan har jag ställt mig många gånger denna sommar.
Just idag känns det extra viktigt att den visar sig.
Vi bestämde ju igår att åka till Dalarna för att det ska bli sol och värme.
Det är givetvis skoj att träffa svärföräldrarna, men bor man som de gör så är vackert väder ett måste.
Vi har haft otur med vädret varje sommar i flera år nu när vi skall åka till Rämshyttan.
I dag när jag nyss steg ur sängen så möttes jag av denna syn och bara 17ºC!!!!
Hallå!!
Var är solen?



Typiskt va??

Kommentarer
Postat av: Marina

Solen? Ja inte här i alla fal..:(

2009-08-05 @ 12:29:02
Postat av: Anita

Ingen sol här heller, men varmt som tusan!

2009-08-05 @ 15:41:11
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0