Vart tog finvädret vägen?

Var är den utlovade solen?
I dag regnar det här i Uppsala.
Det känns både bra och tråkigt.
Vi behöver verkligen städa här hemma och nu kan vi göra dxet utan att få dåligt samvete över nåt solsken.
Men visst hade det varit skönt att bara lämna skiten här hemma och åka ut till husvagnen en sista gång och bara sola och lata sig.
Just nu sitter både jag och Jonny vid varsin dator och orkar ingenting.
Vi var ju ut i går båda två så våra huvuden gör sig påminda idag.
I kväll har vi blivit bjudan på fest till ett par bekanta.
det är American car Show inne istan med efterföljande party.
Vi har inte tackat ja ännu pga all skit som måste göras i dag.
Vi får se hur vi gör, hur mycket vi hinner idag.
Jag och Jonny går som sagt i ultrarapid idag.
Seeeeeeegt!: sa Bull.
Seeeeegt!: sa Bill.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Här har det varit"fullt ös medvetslös" idag! Vi har både städat och storhandlat - men det är bra så slipper jag tänka på att jag lämnat min bäbis i världens ende. ;O(

2009-08-22 @ 17:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0