14 timmar senare

Fråga mig om jag är trött eller om jag är trött?
Det är mycket som skall stötas och blötas innan det är klart.
Det skall jobbas, samtalas och mötas innan vissa arbetsdagar är till ända.
Men nu är denna gjord.....Phu!
I morgonbitti ska man på´t igen.
Då är det luciamorgon.
120 barn i ett enda långt luciatåg utomhus.
I år är det många pojkar som vill vara lucia och detta tycker vi är bra och roligt.
Varför ska de jämt måsta vara tråkiga stjärngossar?
Killar tycker väl att ljus i håret är lika vackert som flickorna.


Det är fredag igen i morgon....skööönt!
Nu ska jag gå och dra något gammalt över mig........Jonny t ex.




Kommentarer
Postat av: Anita

Jag kommer ihåg att Nils vill vara lucia en gång på dagis, men han ändrade sig när ingen annan kille var det. Då blev han stjärngosse som de andra grabbarna! Tråkigt tyckte jag.....

2009-12-10 @ 22:20:29
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0