Äntligen Äntligen fredag

Jag trodde aldrig att den här veckan skulle ta slut.
I dag är jag dunderförkyld.
Tack för det.
Jobbar hela dagen.
I går fick jag färdigt paketet som skall skickas.
Jag och Jonny planerade färdigt alla killarnas presenter, så nu skall de bara köpas.
Allt skall helst ske i morgon.
Det skall handlas, städas och pyntas i morgon.
På söndag vill jag att det skall vara juligt och klart här hemma.
Vi får hålla tummarna att orken vill infinna sig och stanna ett par dagar.
Här i Uppsala har vi snö och det är vackert och stämningsfullt.
Nu får det gärna vara minusgrader några veckor.
Nu skall jag koka mig en tallrik gröt och sätta på mig ögonen.
Hoppas att du får en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0