En bra dag!!

Det var inte helt lätt att slänga benen över kanten kl 05.30 inte.
Nä, man lägger sig till med latmaskfasoner ganska fort när man är ledig.
Jonny som skulle kliva upp med mig ligger och sover som en liten baby brevid mig :)
Han är alltid så kaxig på kvällarna och tror att han skall orka kliva upp.....hehehe.
Jag hoppas att jag kan ta ut ett par timmar komp i dag eftersom jag får besök av en liten tjockis.
Han skall komma och stanna ett dygn hos mig.
Vi skall äta gott och dricka lite vin.
O´Connors är det enda som är öppet idag så det blir väl dit vi styr kosan frampå kvällskvisten.
Jag undrar var mina jobbarnycklar är någonstans?
Hoppas att du får en skön måndag vare sig du är ledig eller inte.
Vet du vad jag kom på ?
I dag har jag måndag och fredag på samma gång!
Skum känsla.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hälsa Tjockisen från mej! ;O)

2009-12-28 @ 16:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0