Goder morgon både herre och fru.

Nu skall jag ta på mig lite röda kläder, tomteluvan och ett stort leende och sedan ska
jag iväg och lussa på jobbet.
Men först ska jag ta en huvudvärkstablett och massor med astmaspray
för guuuud vad jag känner mig kass i dag....igen.
Jag hann knappt bli frisk från den förra omgången förrän jag är sjuk igen.
Det är en tuff miljö på förskolan.
Men i dag är det fredag och snart är det jul.
Jag längtar efter ledigheten, maten, familjen och myset.
Jag är fortfarande barnsligt förtjust i att se killarnas miner när de öppnar sina presenter.
Har man prickat rätt eller inte??
Men nu ska jag göra mig iordning.

Ute är mörkt och kallt.
I alla husen.
Lyser nu överallt,
de tänd ljusen.
Då kommer någon där.
Jag vet nog vem det är.
Saaanta Lucia.
Santa Lucia.


Kommentarer
Postat av: Jammer Jim Joe with DA biggie !

Jag slipper ju vara tomte numera men jag är nog lika fet som en tomte.......



Tappa kilo med tankekraft,

tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk, tänk.....

2009-12-11 @ 10:21:42
URL: http://www.mega.coffe.drinker.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0