Gränby, Here i come!

I dag är det bara en vanlig söndag uppe på Gränby.
Vi skall fylla på förråden av mjölk och bröd samt några middagar.
I dag tror jag att vi skall äta kyckling och ris.
I morgon blir det laxpasta tror jag.
På tisdag är vi bortbjudna på middag till Gabbenoch Sofia, då får killarna steka korv med bröd :).
På onsdag äter vi tacos och på torsdag är det nyårsafton.
Vi blir nio personer här hemma.
Kanske en Tjälaknul skulle passa bra tillsammans med en potatistårta och vitlökssås??
Jag behöver handla lite fler ljus och lite mer frukt.
Hoppas att det inte är gräsligt mycket folk där uppe, då får jag nervtrassel.

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag har ingen aning om vad vi ska äta på Nyårsafton. Det blir bara familje till middag och sen ska väl alla åt varsit håll.

2009-12-27 @ 16:19:54
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0