Jävla kaffemaskin

Nu har jag stått och jävlats i ½ timme för att få mig en kopp kaffe.
Den säger "vattenslang blockerad".
Jag har sopat och tvättat hela maskinen utan resultat.
När jag är som mest förbannad så kommer Jonny:
-Fyll på vattentanken så funkar det!
Å tror ni inte på f....n.
Maskinjä....eln fungerade när han fyllde på vattentanken som inte ens var tom.
Jag satte mig vid datorn och surade.
Nu kom han precis in till mig med en nybryggd kopp kaffe.



Tack Jonny! morgonen är räddad.






Kommentarer
Postat av: Anita

Idag får jag inget kaffe förren jag kommer till kontoret!

2009-12-02 @ 08:20:33
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: The MAN with the MAGIC fingerzzzz

Yepp, säger bara det.......

Tur att du har en händig man som kan det där med mekanik, yepp, yepp.

2009-12-02 @ 16:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0