Julklapparna

Jag och Jonny sitter och kollar i reklamen och spånar på julklappar till alla killarna.
Det blir nog bra ser jag.
Synd bara att man inte är gjord av pengar.
Vi trixar och pysslar efter de resurser som vi har.
Jag älskar att sitta och prata och planera för julen och alla julklapparna.
Till helgen ska vi försöka fixa det mesta så att vi kan ta det lugnt sedan.
Jag skall börja handla lite julmat också, så att man slipper åka och handla allt på samma gång.
Vi ska nog ha godisfabrik på söndag.
Hoppas att Knut också kommer hem då och vill vara med.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Och vad önskar sej dina grabbar i Julklapp då?

2009-12-07 @ 18:49:11
Postat av: Maggan svarar

Anita? : Vi får nog ringa sen och snacka. Jag lider av samma dilemma.

2009-12-07 @ 18:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0