Mardrömmar & Fullmåne

I natt har knappt sovit en blund.
Jag drömde hemska drömmar och när jag vaknade så tänkte jag på jobbiga saker.
Jonny snarkade och fullmånen lyste upp hela sovrummet.
Man skall inte tänka på jobb och jobbiga saker när man skall sova, men tankarna bara irrade och jag kunde inte göra något för att stoppa dem.
I drömmen irrade jag runt helt ensam på en tom skärgårdsö.
Det låg människor överallt men jag visste inte om de var levande eller döda.
Brevid mig i sängen drogs det timmerstockar och det var ljust som på dagen i sovrummet.
Nu ska jag på jobbet och jag är helt väck av trötthet.
Nu behöver jag nog en kopp kaffe eller två.

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag drömde oxå mardrömmar i natt! :O/

2009-12-01 @ 12:48:50
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Red

Där ser man! Systrarna styrs av månen... brukar ni springa ut i natten också och yla?

2009-12-01 @ 17:05:08
URL: http://byabladet.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0