På kurs

I dag skall jag och Maria på en halvdagskurs.
Vi skall utbilda oss i att bli vägvisare i den nya lönesystemet HEROMA.
Vi får lära oss lite mer än de andra på jobbet för att i vår tur kunna lära våra kollegor.
Men först skall jag in och jobba i 30 minuter och hjälpa Linda med frukosten.
Annars är det en vanlig torsdag bara, en torsdag före en fredag.
Den här veckan har jag inte gjort många knyck inte, jag hoppas att det blir mer gjort i helgen.
Jag vill röja på balkongen och flytta upp en bokhylla till den övre hallen, så att jag kan rensa lite i bokhyllan här nere.
Vår hall ser alltid så "jyttrig" ut.
Men det tar vi på lördag, nu ska jag koncentrera mig på kursen.
Ha en bra dag och kör försiktigt i halkan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0