Tisdagendenåttondedecember...

Jobba jobba jobba!
I går fick jag min första uppgift från utbildningen som jag skall gå.
Jag skall läsa tre tidningsartiklar till vår första träff på måndag.
Nästa termin skall jag gå på utbildning v5, v10, v15 och v 20.
Det heter förkolelyftet och min utbildning heter:
"Barns språkliga och matematiska utveckling i förskolan".
Det blir nog en hel del pluggande eftersom utbildningen ger 7,5 högskolepoäng.
Det ska bli jätteskoj men det känns ju lite nervöst också eftersom det var ett tag sen man satt på skolbänken.

I dag MÅSTE jag komma ihåg att köpa tvättmedel, tvätthögen anfaller snart.
Och snälla giv mig styrka att ta hand om klädkammaren, jag hittar ingenting i den där röran längre.
Skulle behöva skura kylskåpet och rengöra ugnen också.
Rensa i bokhyllan.......bla bla bla.

I dag är det tisdag..........snart fredag alltså!
Ha en bra dag så syns vi vid horisonten.




Kommentarer
Postat av: Lena

Oj, vad jag känner igen mig på allt nu skulle behöva göra! Men, vad roligt för er att få gå förskolelyftet, här i våran kommun har de ej råd att skicka personalen på något lyft.

2009-12-08 @ 13:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0